What are you looking for?

Frequently Asked Questions

Butlon is transparant over de transactiekosten. De transactiekosten worden onder elke betaling weergegeven voordat de bestelling afgerond wordt.

1. Contant aan de deur (gepast of niet gepast)
Je kiest bij het afrondscherm voor de optie 'contant' en betaalt de bezorger aan de deur

2. iDEAL
Je kiest bij het afrondscherm voor de optie 'iDEAL' en selecteert je bank. Vervolgens klik op je op 'Bestelling plaatsen'. Je wordt doorgeleid naar je eigen bankomgeving voor internetbankieren en kunt de betaling doen. Wanneer de betaling is bevestigd komt je bestelling binnen in ons systeem en wordt deze zo snel mogelijk.

Heb je een bevestigingsmail ontvangen? Zo ja, controleer dan ja spambox voor de bevestigingsmail.

Wij adviseren je eerst contact op te nemen met het restaurant, mocht dit niet lukken kun je ons bereiken op 085 760 90 66.

Wij adviseren je eerst contact op te nemen met het restaurant, mocht dit niet lukken kun je ons bereiken op 085 760 90 66 .

Wij adviseren je eerst contact op te nemen met het restaurant, mocht dit niet lukken kun je ons bereiken op 085 760 90 66.

De bezorgkosten van restaurants verschillen en hangen af van het restaurant zelf en de wijk waar de bestelling bezorgd moet worden. Bezorgkosten worden altijd bepaald en doorberekend door het restaurant zelf. Butlon heeft hierop geen invloed.

Gemiddeld duurt het ongeveer 45 tot 60 minuten voordat een bestelling bij je bezorgd wordt. De bezorgtijden kunnen verschillen per restaurant en hoe druk het is die dag.

Je hebt besteld bij een restaurant, maar dit restaurant zegt de bestelling niet via Butlon te hebben ontvangen. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice, dit kan op telefoonnummer 085 760 90 66.

Ter indicatie van de kwaliteit van het geleverde eten en de bezorging van bij ons aangesloten restaurants hanteren wij een beoordelingssysteem op basis van smileys:).

Na het plaatsen van je bestelling wordt de bestelling door het restaurant bevestigd, hier ontvang je een bevestigingsmail van op het door jouw ingevoerde e-mailadres.

Heb je een klacht over de service die Butlon als intermediair heeft geleverd? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch op 085 760 90 66 of stuur ons een mail naar support@butlon.com. Wij streven naar een reactie binnen 48 uur.

Na het plaatsen van je bestelling wordt de bestelling door het restaurant bevestigd, hier ontvang je een bevestigingsmail van op het door jouw ingevoerde e-mailadres.

Neem zo snel mogelijk contact op met het restaurant om te overleggen of het mogelijk is om je bestelling te annuleren. Je kunt het restaurant bereiken via het telefoonnummer die in de bevestigingsmail van je bestelling staat. Annuleren via Butlon is niet altijd mogelijk, omdat het restaurant direct op de hoogte gesteld dient te worden van de annulering.

Indien je online hebt betaald, kan je Butlon op de hoogte stellen van de annulering door contact op te nemen met onze klantenservice.

Indien je je bestelling wilt wijzigen kun je ons bellen op 085 760 90 66 of je belt het restaurant waar je je bestelling hebt geplaatst.

Als je je bestelling voordat het restaurant tot levering is overgegaan annuleert, of als je bestelling door Butlon of het door het restaurant geannuleerd wordt, dan wordt het online betaalde bedrag naar je rekening terug geboekt. De verwerking hiervan kan tot maximaal 10 werkdagen duren.

Bij het verwerken van online betalingen bij Butlon maken wij gebruik van beveiligde SSL-pagina.

Als je denkt dat je betaling is mislukt, kijk dan altijd of je een bevestigingsmail van je bestelling hebt ontvangen. De bevestigingsmail wordt direct na het verwerken van de betaling verstuurd.

Butlon is slechts een intermediair tussen jou als klant en het restaurant. De transactiekosten dekken de kosten die Butlon moet maken om de betaalmethode beschikbaar te maken.